Book is not available now. Book will available on: 19 Aug 2022

( 0 / 1 unit )

Loan Duration (day): 7




Puaka Taman Tema

by Khairul Ahmad, Del Osmera, Zehann ur Rakhie

Publisher - PTS Publications

Category - General Novel

“Aku pernah tengok satu cerita seram macam ni. Aku rasa kita sebenarnya dah mati! Mungkin kita mati berlanggar masa Guan potong lori tu! Dan kini roh kita merayau-rayau di tempat yang kita nak pergi… Taman Tema Teratai!” ucap Bala dengan nada perlahan, hampir sedih dan sayu. Pang! Haikal menampar Bala dengan kuat. “Wei! Kenapa tampar aku!” pekik Bala memegang pipinya yang berdamar. “Sakit tak?” tanya Haikal. “Mestilah sakit!” tempelak Bala marah. “Kalau sakit maknanya kita tak mati lagi. Dan aku rasa masih belum selamat lagi!” kata Haikal serius. “Ayoyo!” Bala teringatkan pengunjung yang dijumpainya tadi. Hampir terkencing dia melihat ‘orang’ itu tersenyum dengan bibir merekah hingga ke telinga! Tiga kisah yang berlaku dalam buku ini mungkin pernah benar-benar berlaku kepada kawan kepada kawan kita, atau sepupu kepada kawan kepada kawan kita. Yakinlah, alam ghaib itu wujud. Ia sentiasa menjadi misteri kepada kita, dan rahsia kepada orang-orang yang dianugerahkan Tuhan untuk melihatnya.

Please login to borrow the book.


Not available here! don't worry, we found it for you in other places, you can get it from the following other elibs using your Elib account.

This title also available in other eLib

eLIB No. of copies
Perpustakaan Negara Malaysia3